Belangrijke informatie over prijswijzigingen
Ervaringen
Praktijk Hartenkracht
In mijn praktijk heb ik al veel mensen mogen helpen. Hieronder lees je hun ervaringen.
We hebben je ervaren als een iemand die vol passie en met veel zorgvuldigheid werkt. Je neemt alle tijd om de ander echt te helpen. Sinds de sessie ervaren we bij onze zoon meer rust en minder boosheid.
K + M, ouders van O (4 jaar)
Energetisch consult
J, moeder van S (5 jaar)
Energetisch consult
Ik heb het consult als zeer prettig en leerzaam ervaren. Het heeft er voor gezorgd dat ik mijn zoontje wat beter leerde kennen en dat ik meer kon gaan begrijpen. Ook is de band tussen hem en zijn zusje na het consult zichbaar veranderd. Hij kan zich nu echt de grote broer voelen op een hele zorgzame en liefdevolle manier. Annelot neemt je bij de hand tijdens het consult en zorgt ervoor dat het een fijne ervaring is.
Ik heb een aantal NEI-sessies bij Annelot gevolgd en dat heeft me ontzettend veel gebracht. Al jaren kampte ik met angsten en nare gedachten waarvan ik dacht dat ze simpelweg bij me hoorden. Ondanks mijn eigen weerstand nodigde Annelot me uit om er samen naar te kijken. Bij haar voelde ik me direct veilig, gezien en volledig mezelf. Annelot is een intuïtief, doortastend gevoelsmens zonder oordeel die echt naast je gaat staan. De sessies zijn totaal niet zwaar.. geen ingewikkeld gegraaf, maar focus op het nu en je verlangen. Na slechts één sessie waren mijn jarenlange angstige gevoelens en gedachten verdwenen! Ook kwamen er onbewuste lichamelijke ongemakken aan het licht die daarna ineens weg waren. Twijfel je over het effect, of denk je dat jouw klachten er nou eenmaal bij horen? Gun jezelf een sessie met Annelot, je bent bij haar in de allerbeste handen.
D,
Energetisch consult
Ik heb onlangs een NEI‑sessie gevolgd bij Annelot. Van tevoren was ik eerlijk gezegd best sceptisch. Ik had al meerdere mooie resultaten van haar gehoord en geloofde deze verhalen ook zeker; toch vroeg ik me af of het bij míj wel iets zou doen.
De sessie zelf voelde veilig en ontspannen. Annelot nam echt de tijd en liet me ontdekken wat er onder de oppervlakte speelde. Dat alleen al gaf rust.
Ik merkte al de volgende dag verschil. Patronen waar ik al langer tegenaan liep, voelen nu lichter en er is meer ruimte ontstaan waar eerst spanning zat; ik voel meer in balans. Mensen om me heen geven ook aan dat ze merken dat ik anders reageer.
Ik kom zeker terug om een aantal thema’s verder uit te werken. Als één sessie al zoveel doet, ben ik benieuwd wat een vervolg brengt.
Kortom: ik raad haar absoluut aan — zelfs (of juist) als je eerst sceptisch bent.